17 Nisan 2011 Pazar

BEYAZIT FORD OTOSAN İLKÖĞRETİM OKULU ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN KAYIT KABUL ŞARTLARI

2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BEYAZIT FORD OTOSAN İLKÖĞRETİM OKULU I. SINIFINA ALINACAK ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN KAYIT KABUL ŞARTLARI

Başvurular, 2005 doğumlu çocukların ikametgâhının bağlı olduğu İlçe Rehberlik ve Araştırma Merkezine (RAM) bizzat yapılacaktır. Bu başvurular belirtilen tarihler arasında yapılacak olup bunun dışında yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir. Başvurularda bulunacak veliler, sınav için optik form temini, test formlarının basımı ve dağıtımı, kırtasiye vb. giderleri için bir sefere mahsus olmak üzere 30.00 (otuz)TL`yi Beyazıt Ford Otosan İlköğretim Okulu Aile Birliğinin Denizbank Beyazıt Şubesindeki 3820-4366149 nolu hesabına yatırarak, banka dekontunun aslı, kimlik aslı ve kimlik fotokopisiyle ikametgâhının bağlı olduğu İlçe Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürlüğüne müracaat aşamasında teslim edecektir.

1- Müracaat eden tüm adaylar sınavın yapılacağı tarihte ön incelemeye alınacaklardır. Adayların nerede incelemeye alınacakları Millî Eğitim Müdürlüğünün http://istanbul.meb.gov.tr adresinde duyurulacaktır.

2- Ön inceleme sonuçlarına göre Beyazıt Ford Otosan İlköğretim Okulunda II. aşamada değerlendirmeye alınacak öğrenci listesi belirlenen tarihte http://istanbul.meb.gov.tr adresinde ilan edilecektir.

3- İkinci aşama değerlendirmeleri kayıt takviminde ilan edilen tarihler de yapılacaktır.

4- İkinci aşama değerlendirme sonuçları Öğrenci Seçme Komisyonunca belirtilen tarih de Bakanlığımız Özel Eğitim ve Rehberlik Danışma Hizmetleri Genel Müdürlüğüne sunulacaktır. Listenin ilanı (24 asil, 24 yedek olmak üzere) Bakanlık onayını müteakiben gerçekleştirilecek ve kesin kayıt tarihleri de açıklanacaktır.

5- Kesin kayıt yaptırmaya hak kazanan asil ve yedek öğrenci listesi Beyazıt Ford Otosan İlköğretim Okulunda ve http://istanbul.meb.gov.tr adresinde yayınlanacaktır.



Asil listeden kayıt yaptırmayan öğrenci bulunması durumunda yedek listenin birinci sırasından başlayarak kontenjan tamamlanacaktır.
KAYITLAR İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ KAYIT TAKVİMİ



İLK BAŞVURU TARİHİ




25-Nisan-20 Mayıs 2011
Adayın İkametgah Adresinin Bulunduğu İlçenin Sınırları içindeki RAM(Rehberlik Araştırma Merkezine)Müracaatları





SINAV YERLERİNİN İLAN EDİLMESİ


23 MAYIS 2011


İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Sitesi

(İstanbul.meb.gov.tr)



İLK AŞAMA SINAV TARİHİ


28-29 MAYIS 2011
1.Aşama Uygulama Sınav Yerleri Daha Sonra Aşağıdaki sitelerde yayınlanacaktır.

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnternet Sayfası

(İstanbul meb.gov.tr.)

Beyazıt Ford Otosan İlköğretim Okulu İnternet sitesi

(www.beyazit.k12.tr)



İLK AŞAMA SINAV SONUÇLARININ İLANI


3 HAZİRAN 2011
İstanbul İL Milli Eğitim Müdürlüğü İnternet Sayfası

(İstanbul meb.gov.tr.)

Beyazıt Ford Otosan İlköğretim Okulu İnternet sitesi

(www.beyazit.k12.tr)

İKİNCİ AŞAMA SINAVININ İLANI
08-HAZİRAN -2011
İstanbul İL Milli Eğitim Müdürlüğü İnternet Sayfası

(İstanbul meb.gov.tr.)

Beyazıt Ford Otosan İlköğretim Okulu İnternet sitesi

(www.beyazit.k12.tr)

İKİNCİ AŞAMA DEĞERLENDİRME SINAVI TARİHİ VE YERİ
14-17 HAZİRAN 2011


Beyazıt Ford Otosan İlköğretim Okulu

DEĞERLENDİRME SONUÇLARI İLANI


4 TEMMUZ
İstanbul İL Milli Eğitim Müdürlüğü İnternet Sayfası

(İstanbul meb.gov.tr.)

Beyazıt Ford Otosan İlköğretim Okulu İnternet sitesi

(www.beyazit.k12.tr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder